۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

پیام یک کاربر


سلام وقتی نظرات هموطنان را از سایر نقاط کشور مشاهده میکنم به خود به عنوان یک بلوچ میبالم. تنها افتخار من بلوچ بودنم است.متاسفانه مزدوران خائن جمهوری به اصطلاح اسلامی خاک ما را سالهاست به اسارت برده اند و مردم بلوچ را از هر نظر محتاج خودشان کرده اند تا بر ما حکمرانی کنند.ولی با عنایت الله دوران فقر و تهیدستی ما مردمان بلوچ به سر امده است و باید تا آزادی کامل بلوچستان و حتی خود ایران عزیز مقاومت کنیم.تعجب من از علمای گرامی و بزرگ اهل سنت است که چرا اینقدر حقیرانه خودشان را در نزد اربابان جاهل و مشرک با به اصطلاح محکوم کردن حمله تروریسیتی کوچک میکنند!قبول دارم فدا کردن جان خیلی درداورست ولی شما باید از شهید نوجوان محمد ریگی درس بگیرید نه تنها شما بلکه تمام مردم ایران.ترس تا کی؟ پسماندهای گروهک ریگی! پس چرا شما سربازان گمنام امام زمان اینقدر بی عرضه اید که نمیتوانید جلوی همین پسمانده های گروهک ریگی را بگیرید؟جز اینست که توان مقابله با مردم بلوچ را ندارید؟ همه میدانند که رهبر مجاهد و شهید عبدالمالک عزیز را اطلاعات پاکستان در اختیار شما قرار داد شما انقدر حقیر و بیچاره هستید که با واسطه و ان هم با دادن پولهای کلان رهبر عزیزم را دستگیر و بعد به شهادت رساندید. جمهوری به اصطلاح اسلامی ایران بداند که فرزندان جنبش جندالله فقط در کوههای بلوچستان پناه نگرفته اند بلکه در قلب تمام مردم بلوچستان جای دارند. آقای آزاد استاندار حقیر سرزمین بلوچستان بدان جند شیطان شما ها هستید و تو سلیمانی خائن بدان که هدف علمیات بعدی تو و اخوندهای بیسواد دیگر خواهید بود.خودتان را برای عذاب اتش جهنم اماده کنید. علمیاتها هچنان باید ادامه پیدا کند این درخواست تمام مردم رنجدیده بلوچستان است که بزودی با یاری الله و فرزندان حماسه ایی بلوچستان به حقیقت تبدیل خواهد شد تا همه متوجه شوند تفاله های گمنام خامنه ای حقیرتر از گذشته اند.با تشکر از زحمات رهبر عزیزم حاج محمد ظاهر بلوچ سخنی با رهبر عزیزم حاج محمد ظاهر بلوچ اگر ادبیاتم زیاد خوب نیست مرا عفو کنید.بلوچ نباید در عرصه های مختلف پیشرفت کند این سخن مزدوران زابلیست.رهبر عزیزم اجازه به من نمیدهند به درجات بالای علمی برسم دلم میخواست آنقدر درس بخوانم و باز هم بخوانم تا بتوانم به مزدوران نشان بدهم که تصور شماها از بلوچ تصور درستی نیست.بلوچ حق پیشرفت دارد.چرا نباید پیشرفت کنیم؟از چه میترسند؟چرا باید هنوزم غیر بومی ها به ما بگویند این چیز خوب است ان چیز خوب نیست؟بغض راه گلویم را بسته,اصلا نفس کشیدن برایم سخت شده,وقتی من میتوانم اما نمیگذارند... امثال من خیلی ها هستند ولی متاسفانه اجازه پیشرفت نمیدهند. هرگاه که از کنار ساختمان اطلاعات شهرم پیاده عبور میکنم.ترس خاصی وجودم را فرا میگیرد برای خودم نه! انگار فریادهای جوانان بیگناه بلوچ را میشنوم و بیشتر از خودم بدم میاد که نمی توانم کاری برایشان کنم. میدانم زمان مایوس شدن نیست پس تمام سعی خودم را میکنم تا خون پاک شهید نوجوان بلوچستان محمد ریگی و دیگر شهدا به هدر نرود. رهبر عزیزم بگذارید تنها آرزویم را بگویم دوست دارم آینده بلوچستان در دستان فرزندان پاک بلوچ بیافتد

هیچ نظری موجود نیست: